Ofte stillede spørgsmål

Shell bilvask

Shell Bilvask er en bilvask med store ambitioner om altid at give dig en bilvask af højeste kvalitet, som effektivt og skånsomt giver en skinnede bil – hver gang.

Vi har opgraderet mange af vores vaskehaller, så de vasker både bedre og mere skånsomt, ligesom tørreevnen er forbedret. En moderne vaskehal er langt mere miljøvenlig og effektiv end gør-det-selv vasken hjemme i indkørslen*.

Vaskehallen er programmeret til at give den rette balance mellem rengøringsmidler, vandforbrug og vasketid, så resultatet altid bliver optimalt. Samtidig renses spildevandet for sæbe og tungmetaller, inden det ryger ud i kloakken.

*Se mere på Vask Bil Med Omtanke.nu

Hvis du har udfordringer med din vask eller problemer i en af vores vaskehaller kan du kontakte vores service på 92 159 159. Har du mere generelle spørgsmål til abonnement, priser, åbningstider eller andet, kan du kontakte vores kundeservice på 70 10 26 00.

Det afhænger af, hvilken vask, du vælger. Vores billigste vask tager ca. 5. minutter, og vores bedste vask tager ca. 12. minutter. Shell Bilvask har en gennemsnitlig vasketid på ca. 8. minutter.

De fleste af vores vaskehaller har åbent fra kl. 07.00-22.00. Dog kan åbningstider variere fra station til station. 

Ubegrænset bilvask

Shell Bilvask+ tilbydes på lige over 100 Shell stationer i Danmark. Her kan du enten vaske din bil ubegrænset med et abonnement til en fast pris hver måned, eller bruge vores app til at købe enkeltvask. Når du har tilmeldt din bil, genkender Shell Bilvask automatisk din nummerplade, så du nemt kan køre direkte ind i vaskehallen.

Du kan benytte dit abonnement på lige over 100 Shell stationer i Danmark. Dit abonnement gælder på alle disse stationer, så du kan vaske din bil næsten uanset hvor i landet, du befinder dig. Se en oversigt i vores Shell Service app eller her.

Abonnementet er tilknyttet din nummerplade og gælder for den bil, du har registreret i app’en eller på Shellservice.dk. Ønsker du yderligere biler tilmeldt, skal du tegne endnu et abonnement.  

Du kan frit vælge mellem tre forskellige vaskeprogrammer, fordelt i de tre forskellige abonnementer. Når du har valgt det abonnement, du ønsker, kan du vaske den tilmeldte bil alt det, du vil, alle ugens dage.

Det er muligt at ændre abonnementet i app’en eller på Shellservice.dk. Hvis du opgraderer abonnementet – træder det i kraft med det samme, og du betaler blot differencen. Hvis du nedgraderer abonnementet, fortsættes den nuværende aftale resten af måneden, hvorefter det nye abonnement træder i kraft.

Det er nemt og hurtigt at få sig et abonnement på Shell Bilvask. Tilmeld dig her på Shellservice.dk. Du kan også gå direkte til App Store eller Google Play og hente app’en ”Shell Service”. Her skal du registrere dine oplysninger, og hvilket abonnement, du ønsker. Herefter er dit abonnement klar til brug efter få minutter.

Det er nemt og hurtigt at vaske din bil med et abonnement på Shell Bilvask. Når først du har registreret dig på shellservice.dk eller i Shell Service app’en, kan du vaske din bil på lige over 100 Shell stationer i Danmark.

Efter tilmelding logger du ind på www.shellservice.dk eller direkte i Shell Service app for at ændre dine oplysninger. Den tilmeldte bil/nummerplade kan ændres maksimalt én gang i kvartalet

Ja, det kan du godt. Der kan dog ikke oprettes abonnement for køretøjer, der anvendes til erhvervsmæssig personbefordring, herunder, men ikke begrænset til, taxa, flextrafik, handicapkørsel og skolekørsel.

Der er en binding på løbende måned + 1 måned på dit abonnement. Du betaler 1 måned forud for dit abonnement. Du kan til enhver tid vælge at opsige dit abonnement, som herefter automatisk udløber efter løbende måned +1 måned efter din opsigelse. Du opsiger abonnementet på shellservice.dk eller direkte i Shell Service app’en.

Shell Card

Når du har udfyldt en bestilling her på hjemmesiden, går der op til 14 dage, før du modtager dit Shell Card pr. post. Du skal selv vælge din PIN kode ved bestilling – det betyder at dit kort er klar til brug, når du modtager det med posten.

Du kan bestille en ny kode på ’Mit Shell Card’ eller ved at ringe til kundeservice på 9933 3360 alle hverdage mellem kl. 8 og 16.

Hvis du mister dit Shell kort, skal du spærre det på telefon 9933 3360 – du kan ringe døgnet rundt. Du kan bestille et nyt kort ved at logge ind i ’Mit Shell Card’ eller ved at ringe til kundeservice på 9933 3360.
Du får automatisk et nyt Shell Card, kort tid før det gamle kort udløber.

Mit Shell Card’ er et selvbetjeningsmodul, hvor du f.eks. kan spærre kort, bestille ekstra kort eller se de sidste køb på kortet. Du kan også tjekke endnu ikke fakturerede køb og din kreditgrænse. Du logger ind med kontonummer (de syv cifre efter 7034 10 på kortet) og selvvalgt kodeord

Du har op til 30 dages kredit med Shell Card, da du betaler for alle dine køb én gang om måneden. Vi opgør fakturaen den 15. i hver måned og sender den til dig i løbet af et par dage. Beløbet trækkes den første hverdag i den efterfølgende måned via Betalingsservice. Betalingsservice gebyret er 5,50 kr.

Vi har en minimumsgrænse for opgørelse af faktura på kr. 500. Er dit forbrug derunder, vil beløbet bliver overført til næste måned. Vi opgør dog altid fakturaen, hvis et køb bliver ældre end tre måneder.

Har du spørgsmål, er kundeservice klar til hjælpe på telefon 9933 3360 alle hverdage mellem kl. 8 og 16.