Udfyld kontaktformularen, så ringer vi dig op og booker et introduktionsmøde.
2. Møde med specialist
Efter den første dialog, mødes du med en af vores vores specialister, som gennemgår de forskellige ladeløsninger og det videre forløb.
3. Involvering af installatør
Herefter kommer du i kontakt med en installatør, som tager stilling til, hvor ladestanderne skal placeres, og hvor lang tid projektet vil tage.
4. Tilbud fremsendes
Når vi har fundet den bedste løsning til din virksomhed, får du et tilbud, som indeholder antal ladestandere, serviceaftale samt installation.
5. Bestilling af løsning
Hvis du godkender tilbuddet, er du og din virksomhed klar til at gennemføre bestillingen af jeres nye ladeløsning.
6. Installation
Når din kontrakt er modtaget og underskrevet af begge parter, går vi i gang. Vi aftaler tid for opstart af installation (inkl. evt. udgravning) og montering af ladestandere.
7. Ladestanderne er klar til brug
Når installationen er gennemført, sætter vi strøm til og sikrer, at det hele virker. Ladestanderne klar til brug, serviceabonnementet træder i kraft