Ofte stillede spørgsmål
Som ny kunde modtager du en e-mail fra ’[email protected]’ med et link til at oprette et password.
Herefter benytter du dette password og din e-mailadresse til at logge ind i ‘Shell Fleet Hub‘.
Du kan bestille nye kort i boksen til højre ‘Kort’ på forsiden.
Klik ind under ’Min profil’ (lille figur med rød prik) i øverste højre hjørne, vælg menupunktet ’Notifikationer’ og klik på knapperne ud for ’Faktura’, så de er grønne.
Klik på menuen (tre grå streger) under Shell logoet i øverste venstre hjørne og vælg menupunktet ‘Faktura’ for at komme til siden ’Fakturaoversigt’. I den blå boks kan du søge fakturaer frem og under den blå boks kan du se din nyeste faktura. Hver faktura kan downloades via knapperne yderst til venstre ud for fakturanummeret.
Det er ikke muligt at ændre en pinkode. Hvis du ønsker en anden pinkode, er du nødt til at bestille et nyt kort ved at logge ind i Shell Fleet Hub og vælge menupunktet ’Kort’.
Aktuelt på stationerne

Endnu et truckanlæg med GTL brændstof
Shell i Kruså har nu også fået det naturgasbaserede dieselalternativ i hanerne. Dermed kan du som transportør nu tanke GTL på 10 truckanlæg.

Gode nyheder til dig som kører elbil
Hen over de næste uger åbner lynladere på fem københavnske tankstationer, og i løbet af 2022 rykker lynladere ind side om side med benzin og diesel på tankstationer i flere af landets største byer.

Turistbusser kører CO2 kompenseret
Med fokus på en mere bæredygtig fremtid køber Haarby Turist nye Euro 6 busser og CO2 kompenserer det samlede brændstofforbrug.