Ofte stillede spørgsmål
Som ny kunde modtager du en e-mail fra ’[email protected]’ med et link til at oprette et password.
Herefter benytter du dette password og din e-mailadresse til at logge ind i ‘Shell Fleet Hub‘.
Du kan bestille nye kort i boksen til højre ‘Kort’ på forsiden.
Klik ind under ’Min profil’ (lille figur med rød prik) i øverste højre hjørne, vælg menupunktet ’Notifikationer’ og klik på knapperne ud for ’Faktura’, så de er grønne.
Klik på menuen (tre grå streger) under Shell logoet i øverste venstre hjørne og vælg menupunktet ‘Faktura’ for at komme til siden ’Fakturaoversigt’. I den blå boks kan du søge fakturaer frem og under den blå boks kan du se din nyeste faktura. Hver faktura kan downloades via knapperne yderst til venstre ud for fakturanummeret.
Det er ikke muligt at ændre en pinkode. Hvis du ønsker en anden pinkode, er du nødt til at bestille et nyt kort ved at logge ind i Shell Fleet Hub og vælge menupunktet ’Kort’.
Aktuelt på stationerne

Nyt Shell Card til firmabilister
Det nye mobilitetskort dækker udover brændstofkøb også elladning på 300.000 ladestandere i Europa

Samarbejde om Shell 7-Eleven ophører i 2024
Fra 1. januar 2024 vil du ikke ikke længere kunne tanke Shells kvalitetsbrændstoffer, herunder Shell V-Power 100 oktan og diesel, på de nuværende 56 Shell 7-Eleven tankstationer. Det sker som konsekvens af, at aftalen bag Shell 7-Eleven tankstationerne ikke forlænges, når den udløber 1. januar 2024.

Lynladere på 100 Shell stationer i 2024
Allerede inden for de næste måneder installerer vi lynladere på 37 stationer rundt om i landet. Målet er et landsdækkende netværk på 100 tankstationer med lynladere i 2024.