Ofte stillede spørgsmål
Som ny kunde modtager du en e-mail fra ’[email protected]’ med et link til at oprette et password.
Herefter benytter du dette password og din e-mailadresse til at logge ind i ‘Shell Fleet Hub‘.
Du kan bestille nye kort i boksen til højre ‘Kort’ på forsiden.
Klik ind under ’Min profil’ (lille figur med rød prik) i øverste højre hjørne, vælg menupunktet ’Notifikationer’ og klik på knapperne ud for ’Faktura’, så de er grønne.
Klik på menuen (tre grå streger) under Shell logoet i øverste venstre hjørne og vælg menupunktet ‘Faktura’ for at komme til siden ’Fakturaoversigt’. I den blå boks kan du søge fakturaer frem og under den blå boks kan du se din nyeste faktura. Hver faktura kan downloades via knapperne yderst til venstre ud for fakturanummeret.
Det er ikke muligt at ændre en pinkode. Hvis du ønsker en anden pinkode, er du nødt til at bestille et nyt kort ved at logge ind i Shell Fleet Hub og vælge menupunktet ’Kort’.