Hjælp til Shell Service App

For at bruge appen til bilvask og tankning skal du trykke på ‘Vask’ eller ‘Tank’ i bunden af appen. Herefter kommer der en lille rød pil frem oppe øverst, som man skal swipe ned, for at få lov at vælge en pumpe eller vaskehal.

Kommer pilen ikke frem?

Du kan med fordel gøre følgende:
1. Tjek om lokalitets tjenesten er slået til. Du finder den i telefonens indstillinger under “Shell Service App” (se eksempel nedenfor)
2. Prøv at lukke og åbne appen, for at få forbindelsen til GPS’en.
3. Hvis det ikke virker kan du også prøve at afinstallere app’en og geninstallere den igen

Slå lokalitetstjenesten til

Driller Shell Service App ved bilvask?

Tjekliste:

  • Har du hentet den nyeste version af appen?
  • Kan du logge ind? – Har du glemt dit kodeord, så vælg ”Glemt password”
  • Har du slået lokalitetstjenesten til?
  • Er betalingskort registreret?
  • Er nummerpladen tilføjet?
  • Får du den røde pil frem oppe øverst i appen, så snart du klikker på Vask?
  • Taster du den korrekte pinkode? – Du kan finde pinkoden i app’en under ”Biler”

Bøvler det fortsat , kan du prøve at lukke app’en ned og åbne den igen – eller kontakt kundeservice kl. 8-16 på telefon 7010 2800.

Driller Shell Service App ved tankning?

Tjekliste

  • Har du hentet den nyeste version af appen?
  • Kan du logge ind? – Har du glemt dit kodeord, så vælg ”Glemt password”
  • Har du slået lokalitetstjenesten til?
  • Er betalingskort registreret?
  • Er kortet stadig aktivt?
  • Får du den røde pil frem øverst i appen, så snart de klikker på tank?

Bøvler det fortsat , kan du prøve at lukke app’en ned og åbne den igen – eller kontakt eller kontakt kundeservice kl. 8-16 på telefon 7010 2800.

Har du endnu ikke prøvet app’en?

Shell service app